Projekter pr. år
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Samarbejdsprocesser mellem forældre, der har et barn boende på et bosted og personalet
Jensen, C. R. & Brodersen, M.
01/01/22 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Ressourcepersoner som samtidsfænomen
Jensen, C. R. & Preus Sørensen, M.
01/01/19 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
På Tværs – en undersøgelse af samarbejdet om børn i mistrivsel
Hansen, J. H., Jensen, C. R., Molbæk, M., Müller Kristensen, R., Høybye-Mortensen, L. M. & Sommer, L.
01/02/20 → 28/02/21
Projekter: Projekt › Forskning
-
På Tværs - en undersøgelse af samarbejdet om børn i mistrivsel
Hansen, J. H., Molbæk, M., Høybye-Mortensen, L. M., Jensen, C. R., Müller Kristensen, R., Christiansen, A. D. & Sommer, L.
01/01/20 → 30/06/21
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Udgående support funktion
Jensen, C. R., Hedegaard-Sørensen, L. & Tofteng, D. M. B.
03/06/14 → 23/12/15
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Cross-professional collaboration and inclusive school development in Denmark
Hansen, J. H., Jensen, C. R., Molbæk, M. & Schmidt, M. C. S., 2023, (E-pub ahead of print) I: International Journal of Inclusive Education. s. 1-15 15 s.Bidragets oversatte titel :Inklusion og eksklusionsprocesser i skolens praksis Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Developing Inclusive Learning Environments – When collaboration is (not) the answer.
Jensen, C. R., Molbæk, M., Schmidt, M. C. S. & Hansen, J. H., 2022, International Perspectives on Early Childhood Education and Development: Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries. Harju-Luukkainen, H., Bahdanovich Hanssen, N. & Sundqvist, C. (red.). Springer, s. 103-117 15 s. (International Perspectives On Early Childhood Education And Development, Bind 36).Bidragets oversatte titel :Udvikling af inkluderende læringsmiljøer - Når samarbejde (ikke) er svaret Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Forstyrrelser og forhandlinger - en ressource i forskningssamarbejdet?
Jensen, C. R., Molbæk, M. & Hansen, J. H., jun. 2022, I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 2022, 2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Samarbejde om den inkluderende skole
Hansen, J. H., Jensen, C. R. & Molbæk, M., feb. 2022, Akademisk Forlag. 129 s. (Professions serien).Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Bog › Formidling
-
Cross-professional Collaboration: Producing Limits to Inclusion through Negations between Sub-practices
Molbæk, M., Hansen, J. H. & Jensen, C. R., sep. 2021.Bidragets oversatte titel :Tværprofessionelt samarbejde Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review