Projekter pr. år
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Projekter
- 4 Afsluttet
-
På Tværs
Hansen, J. H. (Projektleder), Christiansen, A. D. (Projektdeltager), Molbæk, M. (Projektdeltager), Jensen, C. R. (Projektdeltager), Høybye-Mortensen, L. M. (Projektdeltager), Sommer, L. (Projektdeltager), Müller Kristensen, R. (Projektdeltager) & Larsen, S. K. (Projektdeltager)
01/02/20 → 31/03/21
Projekter: Projekt › Forskning
-
På Tværs – en undersøgelse af samarbejdet om børn i mistrivsel
Hansen, J. H. (Projektleder), Jensen, C. R. (Projektleder), Molbæk, M. (Projektleder), Müller Kristensen, R. (Projektleder), Høybye-Mortensen, L. M. (Projektleder) & Sommer, L. (Projektleder)
01/02/20 → 28/02/21
Projekter: Projekt › Forskning
-
På Tværs - en undersøgelse af samarbejdet om børn i mistrivsel
Hansen, J. H. (Projektleder), Molbæk, M. (Projektdeltager), Høybye-Mortensen, L. M. (Projektdeltager), Jensen, C. R. (Projektdeltager), Müller Kristensen, R. (Projektdeltager), Christiansen, A. D. (Projektdeltager) & Sommer, L. (Projektdeltager)
01/01/20 → 30/06/21
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Approaching Inclusion
Jensen, C. R. (Projektleder), Schmidt, M. C. S. (Projektleder), Molbæk, M. (Projektleder) & Hansen, J. H. (Projektleder)
01/01/16 → 31/12/19
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
-
Hvad taler vi om, når vi taler om tværprofessionelt samarbejde? Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i praksis og uddannelse
Holflod, K. & Hansen, J. H., 28 maj 2024, I: Viden om Literacy.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning
Åben adgang -
Missing links og positioner i samarbejdet om den i inkluderende skole
Molbæk, M., Jensen, C. R. & Hansen, J. H., jun. 2024, Praksisnær PPR. Dafolo, s. 33-51 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Cross-professional collaboration and inclusive school development in Denmark
Hansen, J. H., Jensen, C. R., Molbæk, M. & Schmidt, M. C. S., 2023, (E-pub ahead of print) I: International Journal of Inclusive Education. s. 1-15 15 s.Bidragets oversatte titel :Inklusion og eksklusionsprocesser i skolens praksis Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Developing Inclusive Learning Environments – When collaboration is (not) the answer.
Jensen, C. R., Molbæk, M., Schmidt, M. C. S. & Hansen, J. H., 2022, International Perspectives on Early Childhood Education and Development: Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries. Harju-Luukkainen, H., Bahdanovich Hanssen, N. & Sundqvist, C. (red.). Springer, s. 103-117 15 s. (International Perspectives On Early Childhood Education And Development, Bind 36).Bidragets oversatte titel :Udvikling af inkluderende læringsmiljøer - Når samarbejde (ikke) er svaret Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Forstyrrelser og forhandlinger - en ressource i forskningssamarbejdet?
Jensen, C. R., Molbæk, M. & Hansen, J. H., jun. 2022, I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 2022, 2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Presse/medier
-
Nyt center skal bygge bro mellem forskning og praksis i børns trivsel
02/09/24
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Kronik: KRONIKEN 13: Vi må og skal skabe en mere inkluderende skole
12/08/24 → 13/08/24
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
-
Chef fundet til nyt forskningscenter på Københavns Professionshøjskole 3. jul. 2024, 10.19
03/07/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-