Projekter pr. år
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
-
Hvordan kan du vide det?
Højbjerg, K. (Projektleder), Østergaard, C. H. (Projektdeltager), Johansen, S. G. (Projektdeltager), Bundgaard, M. A. (Projektdeltager), Olsen, I. M. L. (Projektdeltager), Færch, J. V. (Projektdeltager) & Holm, A. (Projektdeltager)
01/09/25 → 30/06/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
Ny SeSam i Matematik
Østergaard, C. H. (Projektleder), Færch, J. V. (Projektleder), Malm, S. G. (Projektdeltager), Havsager, P. S. (Projektleder), Schewitsch, P. S. (Projektleder), Cosan, D. D. (Projektdeltager) & Olsen, I. M. L. (Projektdeltager)
01/01/23 → 31/12/24
Projekter: Projekt › Forskning
-
SeSam - Vi SEr SAMmen på undervisning og læring
Rasmussen, K. (Projektleder), Jespersen, P. (Projektdeltager), Harder, J. (Projektdeltager), Færch, J. V. (Projektdeltager), Havsager, P. S. (Projektdeltager), Malm, S. G. (Projektdeltager), Rasch, S. K. (Projektdeltager) & Friis-Hansen, M. (Projektdeltager)
01/01/18 → 01/09/20
Projekter: Projekt › Forskning
-
Matematikindsats 2017
Basse, M. H. (Projektleder), Harder, J. (Projektleder), Overgaard, S. (Projektdeltager), Beck Tonnesen, P. (Projektdeltager), Malm, S. G. (Projektdeltager), Færch, J. V. (Projektdeltager), Schewitsch, P. S. (Projektdeltager), Rasmussen, K. (Projektdeltager), Kloppenborg, H. M. (Projektdeltager), Mølgaard, D. S. (Projektleder), Bruzelius, S. R. (Projektdeltager), Iversen, C. A. (Projektdeltager), Velling, K. A. (Projektleder) & Schmidt, O. T. (Projektdeltager)
01/08/17 → 30/06/19
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil
-
A tailored small-group instruction intervention in mathematics benefits low achievers: evidence from two stratified randomized trials
Rosholm, M., Beck Tonnesen, P., Rasmussen, K., Overgaard, S., Færch, J. V., Malm, S. G. & Harder, J., 2024, (Ikke-udgivet) Research Square, s. 2-33, 32 s.Publikation: Working paper/preprint › Preprint
-
Fractions and their representations: a textbook analysis using Duval’s four registers
Vangsøe Færch, J., 2024, (E-pub ahead of print) I: Scandinavian Journal of Educational Research. 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Danish Students' Understanding of Fractions: A replication study
Færch, J. V. & Hodgen, J., 1 nov. 2023, I: Implementation and Replication Studies in Mathematics Education. 3, 2, s. 200-242 43 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Utilizing the notion of scheme in task design for an onlie assignment portal
Færch, J. V., Ahl, L. M. & Jankvist, U. T., 2022, MEDA3 Mathematics Education in the Digital Age 3. Proceedings of the 13th ERME Topic Conference (ETC13). Weigang, H.-G., Donevska-Todorova, A., Faggiano, E., Iannone, P., Medová, J., Tabach, M. & Turgut, M. (red.). European Society for Research in Mathematics Education, s. 145-152 8 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceartikel i proceeding › peer review
Åben adgang -
A teacher's attitude and approaches to high and low achieving students
Overgaard, S., Malm, S. G. & Færch, J. V., 2020, s. 1-4. 4 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review