Projekter pr. år
Personlig profil
Præsentation
Lektor, ph.d.
Pædagog og cand.pæd.pæd.psyk
Arbejdsområder
Undervisning og vejledning på pædagoguddannelsen. Forsker i børns fællesskaber i skolen.
Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)
ph.d., Danmarks Pædagogiske Universitet
2015 → 2021
Danmarks Pædagogiske Universitet
Projekter
- 1 Igangværende
-
Fritidspædagogik og børneliv i overgange fra SFO til klub
Ørsted Sauzet, S. & Testmann, L.
01/02/21 → 01/02/24
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
-
Konflikter og fællesskaber blandt børn i skolen - perspektiver på inklusion som kontinuerlig udfordring
Testmann, L., aug. 2021, 257 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Ph.d. afhandling › Forskning › peer review
Åben adgangFil1945 Downloads (Pure) -
Pædagogiske og samfundsmæssige opgaver i 1. praktik
Testmann, L., 2020, Tæt på pædagogik: Grundfaglighed på pædagoguddannelsen. Jensen, N. E., Jæger, H. & Bollerup-Jensen, T. (red.). 1 udg. Hans Reitzels Forlag, s. 353 -372 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
Forskydning af problemer fastlåser konflikter i skolen
Testmann, L., Kousholt, D. & Nielsen, K. H., 2018, I: Magasinet Asterisk. 86, s. 26-29 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
-
Konflikt og fællesskab blandt børn i skolen: perspektiver på inklusion
Testmann, L., 2018, Konflikter om børns skoleliv. Højholt, C. & Kousholt, D. (red.). Dansk Psykologisk Forlag, s. 172 - 197Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Børns sociale deltagelse og fællesskaber
Testmann, L. & Kousholt, D., okt. 2017, Grundfaglig viden om pædagogiske miljøer og aktiviteter. Holst Mortensen, T. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 57-77 20 s. 3Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning