Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Præsentation

Mit ekspertfelt er ledelse og læring ift. udviklingen af den offentlige sektor. Mit fokus er på bl.a. tillidsreformen, social kapital, individuel- og organisatorisk kompetenceudvikling, forandringsledelse og innovation og kulturudvikling. Jeg er optaget af, hvordan ledelse kan udvikle sociale verdener, hvor medarbejdere og ledere tilsammen kan agere kompetent ind i en hyperkompleks foranderlig organisatorisk virkelighed.


Arbejdsområder

Forskning i offentlig velfærdsledelse. Undervisning på Diplom I Ledelse - grundmoduler og valgmoduler, samt udvikling af skræddersyede organisationsudviklingsforløb bygget op om moduler fra Diplom i Ledelse.

Kompetencer

Andre læringsforløb:
Beskrivelsen: Supervisoruddannelse i et systemisk, narrativt og eksistentialistisk perspektiv
Uddannelsessted: Inpraxis

Sprogkundskaber:
Sprog: Engelsk
Niveau: Forhandlingsniveau

Organisatoriske kompetencer:
Projektledelse: Professionel
Ledelse: Professionel

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

PhD Doctor of Management, PhD, The paradox of freedom in everyday leadership practice, University of Hertfordshire

15 okt. 201716 sep. 2021

Dimissionsdato: 16 sep. 2021

Lektorkvalificering, Professionshøjskolen Metropol

… → 1 mar. 2015

cand. merc. HRM, Copenhagen Business School

Ansættelser

Lektor, Professionshøjskolen Metropol

2011 → …

Beskikket censor ved det erhversøkonomiske censorkorps, Aalborg Universitet

2009 → …

Selvstændig konsulent, HR-lab

2005 → …

Ekstern Lektor, Roskilde Universitet

20042012

Undervisninsassistent, Copenhagen Business School

20012003

HR-udviklingskonsulent, FOA

20012005

Emneord

  • diplomuddannelser
  • Ledelse
  • Offentig ledelse
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Ledelse, organisationsudvikling og innovation
  • organisationsudvikling
  • Brugerdrevet innovation
  • tillidsbaseret ledelse
  • Ledelse af tværprofessionelle arbejdsfællesskaber
  • Ledelse og frihed
  • Kompleksitet
  • Identitet og læring
  • Pragmatisme
  • processociologi
  • ledelse som deltagelse
  • social kapital
  • relationer
  • læreprocesser
  • Aktionslæring
  • Pædagogik