Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektleder af undersøgelsen og pjecen ”Det gode samarbejde – lærere og pædagogers samarbejde i skolen”. I pjecen beskrives pædagog-lærer samarbejdet på fire folkeskoler. Fire folkeskoler der har åbnet dørene for tre forskere og sammen med dem diskuteret, hvad det gode lærer-pædagog samarbejde er. Hvad er betingelserne for det og hvad har det mon af effekter? Det er blevet undersøgt, hvordan lærere og pædagogers samarbejde i skolen bliver til som et resultat af mange faktorer. Målet med undersøgelsen har været at indfange de processer, der foregår mellem deltagerne i samarbejdet. Dette er gjort ud fra en forståelse af, at det gode samarbejde ikke blot ér der – det gode samarbejde skabes aktivt i et komplekst samspil mellem mange faktorer. (Fra BUPL’s hjemmeside under pædagogik)
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/12 → 30/11/12 |
Samarbejdspartnere
- Københavns Professionshøjskole (leder)
- Roskilde Universitet (Projektpartner)
Emneord
- samarbejde
- tværprofessionelt samarbejde