En kvalitativ undersøgelse af læsevejlederfunktion

  • Storgaard, Lene Cicilie (Projektleder)
  • Korsgaard, Klara Aalbæk (Projektdeltager)
  • Daugaard, Line Møller (Projektdeltager)
  • Kuhlmann, Jørgen (Projektdeltager)
  • Rydén, Mette-Maria (Projektdeltager)

    Projekter: ProjektForskning

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Projektet var en kvalitativ undersøgelse af læsevejlederfunktionen og af læsevejlederuddannelsen med udgangspunkt i en undersøgelse af læsevejledernes praksis på skolerne.
    Med udgangspunkt i en undersøgelse af læsevejledernes praksis på fire skoler i Århus var hensigten at skabe et vidensgrundlag at justere ud fra både i forhold til praksisfeltet og i forhold til uddannelsen.
    Målet var, at projektets konklusioner og anbefalinger dels kunne bidrage til de ønskede forandringer i praksisfeltet, dels kunne føre til justering af uddannelsen og pege på mulig supplering.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/11/0904/03/11