Evaluering af Matematikindsats 2017

  • Harder, Jimmy (Projektleder)
  • rosholm, michael (Projektleder)
  • Overgaard, Steffen (Projektdeltager)
  • Beck Tonnesen, Pia (Projektdeltager)
  • Færch, Julie Vangsøe (Projektdeltager)
  • Malm, Signe Gottschau (Projektdeltager)
  • Rasmussen, Klaus (Projektdeltager)
  • Schewitsch, Peter Sars (Projektdeltager)
  • Østergaard, Maria Kirstine (Projektdeltager)

Projekter: ProjektForskning

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projektets evaluering består af to dele: En procesevaluering og en effektevaluering.
Udgangspunktet for den kvalitative case-undersøgelse er en formålsbestemt stratificeret case-udvælgelse i et intensivt kontrastdesign.
I den kvantitative survey sættes fokus på at gennemføre en før- og eftermåling, hvor vi systematisk undersøger forandringer i lærernes praksis.
Den kvantitative effektevaluering i projektet er opbygget som et RCT-design, hvor vi på baggrund af indsamlet testdata kan foretage en systematisk vurdering af de opnåede effektstørrelser.
AkronymTMTM
StatusIgangværende
Effektiv start/slut dato01/01/17 → …

Samarbejdspartnere

  • Aarhus Universitet (leder)
  • Matematikindsats 2017

    Basse, M. H. (Projektleder), Harder, J. (Projektleder), Overgaard, S. (Projektdeltager), Beck Tonnesen, P. (Projektdeltager), Malm, S. G. (Projektdeltager), Færch, J. V. (Projektdeltager), Schewitsch, P. S. (Projektdeltager), Rasmussen, K. (Projektdeltager), Kloppenborg, H. M. (Projektdeltager), Mølgaard, D. S. (Projektleder), Bruzelius, S. R. (Projektdeltager), Iversen, C. A. (Projektdeltager), Velling, K. A. (Projektleder) & Schmidt, O. T. (Projektdeltager)

    01/08/1730/06/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

    Fil