Pædagogen som frontløber, Pædagogisk faglighed i barnets første 1000 dage med særligt fokus på tværprofessionelt samarbejde

    Projekter: ProjektForskning

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Forskningsprojektet “ Pædagogen som frontløber - Pædagogisk faglighed i barnets første 1000 dage med særligt fokus på tværprofessionelt samarbejde er udformet som et 1 årigt forsknings-, og uddannelsesprojekt, Vi er optaget af at forstå hvordan den pædagogiske faglighed får konkret betydning for hvordan vanskeligheder i børnelivet forstås og håndteres.

    Nøgleresultater

    artikler under udarbejdelse
    Kort titelPædagogen som frontløber
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/01/2131/01/22

    Emneord

    • Børn og unge
    • pædagogisk faglighed
    • tværfagligt samarbejde
    • børn i udsatte positioner
    • bekymringsvækkende børneliv