Review om tværprofessionalisme

    Projekter: ProjektForskning

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Forskningsprogrammet ”Diversitet og Social Innovation” har som et af sine satsning- og
    fokusområder at undersøge og skabe viden om; hvordan professionelle kan samarbejde
    om at skabe inkluderende miljøer, således at alle børn, unge og voksne (herunder udsatte
    grupper i udsatte positioner) kan deltage i udviklende og lærerende aktiviteter 1.
    Formålet med delprojektet "Review om tværprofessionalisme” var i den forbindelse at
    skabe et overblik over eksisterende engelsksproget forskningslitteratur, der har tværprofessionalisme
    som centralt begreb.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/05/1301/07/13

    Emneord

    • professionsidentitet
    • tværprofessionalisme
    • review
    • Udspændthedsanalyser af litteratur og praksis

      Sauzet, S., 15 jun. 2021, Kvalitative undersøgelser i læreruddannelsens BA-projekt: Inspiration fra praksisnær skoleforskning. Møller, H., Jensen, M. E., Schrøder, V. & Søndergaard Gregersen, A. (red.). Samfundslitteratur, s. 29-43 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    • Samarbejde på tværs om inklusion og lige muligheder

      Tofteng, D. M. B. (Projektleder), Bladt, M. (Projektdeltager), Madsen, L. (Projektdeltager), Rasmussen, G. L. (Projektdeltager), Sederberg, M. (Projektdeltager), Ritchie, T. (Projektdeltager), Sauzet, S. Ø. D. (Projektdeltager), Jensen, C. R. (Projektdeltager), Stæhr, M. (Projektdeltager), Olesen, C. F. (Projektdeltager) & Hamre, B. F. (Projektdeltager)

      01/05/1301/03/17

      Projekter: ProjektForskning

      Fil