Projektdetaljer
Beskrivelse
Som følge af de senere års ændringer i optaget på de videregående uddannelser er socialrådgiverstuderende kendetegnet af stor diversitet hvad angår faglige og akademiske studieforudsætninger. En betydelig andel af vores studerende har desuden læringsudfordringer som følge af funktionsnedsættelser som ordblindhed og psykiske udfordringer. Vi udvikler og afprøver differentieret undervisning, som sigter mod at møde vores studerende, der hvor de er, så alle studerende får gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi skaber viden om, hvilke former for undervisningsdifferentiering, der bidrager til vores studerendes læringsudbytte og tilfredshed.
Lægmandssprog
Vi undersøger og afprøver måder at differentiere undervisningen på, så den møder behovet hos en divers studentergruppe på socialrådgiveruddannelsen. Vi skaber viden om, hvordan undervisningsdifferentiering indvirker på de studerendes læringsudbytte og tilfredshed.
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/12/23 → … |