TY - GEN
T1 - AT og innovation
T2 - elevbog
AU - Oldenburg Lauta, Kirsten
AU - Skaar, Julie
AU - Michael, Thing
PY - 2015/8/1
Y1 - 2015/8/1
N2 -
Både elev- og lærerbog er struktureret efter de tre faser i det innovative arbejde:
• problemfasen
• løsningsfasen
• vurderingsfasen.
De to bøger spejler hinanden i 15 kapitler, der bl.a. giver bud på, hvordan der kan arbejdes med de innovative kompetencer, hvordan informationssøgning og kvalificering af problemet, der skal løses, sker bedst muligt, og hvordan elevens proces og arbejdet med tilrettelæggelsen af undervisningen i AT innovation sker over de tre år på STX.
Fokus i bogen er på, hvordan lærere og elever opfylder de faglige mål og arbejder målrettet med metoder og videnskabsteori i det innovative arbejde. Dertil er der gode råd til eksamen og masser af problemformuleringer og andet autentisk elevmateriale, som både elever og lærere kan hente inspiration i.
AB -
Både elev- og lærerbog er struktureret efter de tre faser i det innovative arbejde:
• problemfasen
• løsningsfasen
• vurderingsfasen.
De to bøger spejler hinanden i 15 kapitler, der bl.a. giver bud på, hvordan der kan arbejdes med de innovative kompetencer, hvordan informationssøgning og kvalificering af problemet, der skal løses, sker bedst muligt, og hvordan elevens proces og arbejdet med tilrettelæggelsen af undervisningen i AT innovation sker over de tre år på STX.
Fokus i bogen er på, hvordan lærere og elever opfylder de faglige mål og arbejder målrettet med metoder og videnskabsteori i det innovative arbejde. Dertil er der gode råd til eksamen og masser af problemformuleringer og andet autentisk elevmateriale, som både elever og lærere kan hente inspiration i.
UR - https://atinnovation.systime.dk
M3 - Undervisningsmateriale
ER -