Abstract
1. Baggrund
”Børn og bevægelseskultur – tværprofessionelt samarbejde” er et delprojekt under forskningssatsningen Tværprofessionelt samarbejde om inklusion og lige muligheder, som er forankret i forskningsprogrammet Diversitet og Social Innovation ved Professionshøjskolen UCC.
Formålet med ”Børn og bevægelseskultur – tværprofessionelt samarbejde” er at bidrage til satsningens vidensproduktion om ”(…) at skabe inkluderende miljø, således at alle børn, unge og voksne (herunder udsatte grupper i udsatte positioner) kan deltage i udviklende og lærende aktiviteter” (Forskning og udvikling UCC 2013-2015. Politik og strategi). Her særligt med fokus på børn i 5-6 års alderen, men samtidigt med et mere generelt fokus på betydningen af tværprofessionelt samarbejde om motorik og bevægelse.
”Børn og bevægelseskultur – tværprofessionelt samarbejde” er et delprojekt under forskningssatsningen Tværprofessionelt samarbejde om inklusion og lige muligheder, som er forankret i forskningsprogrammet Diversitet og Social Innovation ved Professionshøjskolen UCC.
Formålet med ”Børn og bevægelseskultur – tværprofessionelt samarbejde” er at bidrage til satsningens vidensproduktion om ”(…) at skabe inkluderende miljø, således at alle børn, unge og voksne (herunder udsatte grupper i udsatte positioner) kan deltage i udviklende og lærende aktiviteter” (Forskning og udvikling UCC 2013-2015. Politik og strategi). Her særligt med fokus på børn i 5-6 års alderen, men samtidigt med et mere generelt fokus på betydningen af tværprofessionelt samarbejde om motorik og bevægelse.
| Originalsprog | Dansk |
|---|
| Antal sider | 7 |
|---|---|
| Status | Udgivet - 2016 |
Emneord
- børnekultur