Abstract
Kapitlet bidrager med inspiration til at at undersøge og arbejde med, hvordan pædagoger kan tilrettelægge betingelserfor og gribe ind i børnenes fællesskaber på en måde, der understøtter børns sociale deltagelse og udvikling. Vi introducerer her begreberne, børns perspektiver, deltagelse og fællesskaber, der kan bruges til at styrke opmærksomheden omkring dette.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Grundfaglig viden om pædagogiske miljøer og aktiviteter |
| Redaktører | Trine Holst Mortensen |
| Antal sider | 20 |
| Udgivelsessted | København |
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Publikationsdato | okt. 2017 |
| Sider | 57-77 |
| Artikelnummer | 3 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-636-0421-5 |
| Status | Udgivet - okt. 2017 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning