Den Pædagogiske Refleksionsmodel som sammenhængskraft

Bettina Voergaard Poulsen, Camill Lucht, Stine Vibholm Persson, Mette Skriver, Gry Tange, Lise Kofoed, René Poulsen, Lise Lotte Grann, Bodil Pille, Elisabeth Sievers, Signe Stelling Risom, Sine Lehn Christiansen

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

1953 Downloads (Pure)

Abstract

Den Pædagogiske Refleksions Model (PRM) illustrerer de vidensdimensioner, der indgår i en kvalificeret klinisk beslutning. I projektet 'Sammenhæng på TVÆRS i fremtidens sygeplejeuddannelse (PÅ TVÆRS)" indgår PRM som pædagogisk greb. Der undersøges om PRM skaber sammenhæng for studerendes læring i klinisk praksis på tværs af kliniske undervisningssteder i primær-og sekundær sektoren samt psykiatri.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato2017
StatusUdgivet - 2017
BegivenhedTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet - Rigshospitalet
Varighed: 4 okt. 20174 okt. 2017

Seminar

SeminarTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet
LokationRigshospitalet
Periode04/10/1704/10/17

Citationsformater