Abstract
Den Pædagogiske Refleksions Model (PRM) illustrerer de vidensdimensioner, der indgår i en kvalificeret klinisk beslutning. I projektet 'Sammenhæng på TVÆRS i fremtidens sygeplejeuddannelse (PÅ TVÆRS)" indgår PRM som pædagogisk greb. Der undersøges om PRM skaber sammenhæng for studerendes læring i klinisk praksis på tværs af kliniske undervisningssteder i primær-og sekundær sektoren samt psykiatri.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2017 |
Status | Udgivet - 2017 |
Begivenhed | Tværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet - Rigshospitalet Varighed: 4 okt. 2017 → 4 okt. 2017 |
Seminar
Seminar | Tværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet |
---|---|
Lokation | Rigshospitalet |
Periode | 04/10/17 → 04/10/17 |