Abstract
Denne rapport er en evaluering af ALL IN medarbejderforløb, som er en del af et 2-årigt forskningsprojekt udført i samarbejde mellem boligselskabet 3B (nu KAB) og Professionshøjskolen UCC (nu Københavns Professionshøjskole). Forløbet tog sin begyndelse i foråret 2017 og afsluttes i foråret 2019.
Baggrunden for ALL IN medarbejderforløbet var samarbejdsprojektet “ALL IN”. Formålet her var at bidrage til udvikling og forankring af en ny helhedsorienteret ungeindsats samt nye metoder i arbejdet med marginaliserede unge*.
Ambitionen med ALL IN medarbejderforløbet er at introducere, udvikle og eksperimentere med den særlige deltagelsesform, som vi kalder omvendt deltagelse. Denne rapport er en evaluering af et eksperimenterende projektarbejde, hvis mål var at udvikle og udvide professionernes handlerepertoire i forhold til at arbejde inddragende med marginaliserede børn og unge.
Rapporten udgør en del af den skriftlige formidling af projektet. Yderligere resultater fra forskningsprojektet vil blive publiceret løbende. Ud over rapporten kan I høre mere om projektet på følgende link.
Baggrunden for ALL IN medarbejderforløbet var samarbejdsprojektet “ALL IN”. Formålet her var at bidrage til udvikling og forankring af en ny helhedsorienteret ungeindsats samt nye metoder i arbejdet med marginaliserede unge*.
Ambitionen med ALL IN medarbejderforløbet er at introducere, udvikle og eksperimentere med den særlige deltagelsesform, som vi kalder omvendt deltagelse. Denne rapport er en evaluering af et eksperimenterende projektarbejde, hvis mål var at udvikle og udvide professionernes handlerepertoire i forhold til at arbejde inddragende med marginaliserede børn og unge.
Rapporten udgør en del af den skriftlige formidling af projektet. Yderligere resultater fra forskningsprojektet vil blive publiceret løbende. Ud over rapporten kan I høre mere om projektet på følgende link.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Københavns Professionshøjskole |
---|---|
Antal sider | 20 |
ISBN (Trykt) | 978-87-93894-08-2 |
Status | Udgivet - 21 apr. 2020 |
Emneord
- Børn og unge
- udsatte unge
- Socialt arbejde og sociale forhold
- Pædagogers faglighed
- Uddannelse, professioner og erhverv
- handlekompetence
- Undersøgelsesdesign, teori og metode
- deltagelsesbegrebet
- Deltagelsesorienteret forskningsmetode