Faglig stolthed via erhvervsuddannelsernes bidrag til grøn omstilling

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Om hvordan den faglige stolthed kan øges hos elever i de erhvervsrettede uddannelser, når der skabes en bevidsthed om, at de, med deres faglighed og uddannelse, har mulighed for at bidrage til noget, der er "større og mere end dem selv"
OriginalsprogDansk
TidsskriftUnge Paedagoger
Vol/bind84
Udgave nummer1
Sider (fra-til)65-72
Antal sider7
ISSN0106-5386
StatusUdgivet - 2023

Emneord

  • Byggeri, miljø og energi
  • erhvervsuddanneleser
  • erhvervsskoler
  • erhvervsskoleelever
  • grøn omstilling
  • faglighed
  • faglig stolthed
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Uddannelse, professioner og erhverv

Citationsformater