TY - UNPB
T1 - Flersprogethed i den tidlige franskundervisning? - lad os få gang i sproget
AU - Gregersen, Annette Søndergaard
AU - Meidell Sigsgaard, Anna-Vera
PY - 2018/8/10
Y1 - 2018/8/10
N2 - Fra artiklens indledning: her kan du læse om, hvordan anvendelse af elevers mangfoldige sproglige viden, sproglige nysgerrighed og sproglige opmærksomhed kan støtte op om deres tidlige læring af det franske sprog, der giver dem mulighed for og lyst til at bruge sproget i små meningsfulde dialoger fra første lektion.
AB - Fra artiklens indledning: her kan du læse om, hvordan anvendelse af elevers mangfoldige sproglige viden, sproglige nysgerrighed og sproglige opmærksomhed kan støtte op om deres tidlige læring af det franske sprog, der giver dem mulighed for og lyst til at bruge sproget i små meningsfulde dialoger fra første lektion.
M3 - Working paper
BT - Flersprogethed i den tidlige franskundervisning? - lad os få gang i sproget
PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen
CY - København
ER -