Gør lektiehjælp nogen forskel for elevers læring?

Annette Søndergaard Gregersen, Katrine Søbæk Jagd

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

1869 Downloads (Pure)

Abstract

Med skolereformen blev det obligatorisk for skolerne at tilbyde lektiehjælp og faglig fordybelse i ønsket om at løfte det faglige niveau. Et pilotprojekt har kigget på, hvor meget det nye tiltag egentlig har ændret skolernes praksis.
OriginalsprogDansk
Publikationsdatojun. 2017
Antal sider1
StatusUdgivet - jun. 2017
BegivenhedGenvej til Viden 2017 - UCC, København , Danmark
Varighed: 2 nov. 20172 nov. 2017

Konference

KonferenceGenvej til Viden 2017
LokationUCC
Land/OmrådeDanmark
ByKøbenhavn
Periode02/11/1702/11/17

Emneord

  • folkeskolen
  • skolereformen
  • lektiehjælp

Citationsformater