Abstract
Pædagogiske metoder, koncepter og systemer er det seneste årti skyllet ind over daginstitutionerne. De kommer med løfter om øget kvalitet og evidensbaserede effekter.
Men holder koncepterne, hvad de lover? Det sætter forskere spørgsmålstegn ved.
For hvad sker der, når manualerne møder virkeligheden? Og hvilken betydning får det i praksis for børn og pædagoger i institutionerne?
Medvirkende: Christian Aabro, lektor, og Anne Mette Buus, lektor.
Men holder koncepterne, hvad de lover? Det sætter forskere spørgsmålstegn ved.
For hvad sker der, når manualerne møder virkeligheden? Og hvilken betydning får det i praksis for børn og pædagoger i institutionerne?
Medvirkende: Christian Aabro, lektor, og Anne Mette Buus, lektor.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 7 mar. 2025 |
Publikationsmedier | Online |
Status | Udgivet - 7 mar. 2025 |