Abstract
Globalt og nationalt er der i disse år politisk og pædagogisk fokus på styrkelse af samarbejdet mellem pædagogiske institutioner og familier gennem forskellige former for inddragelse af forældre og/eller pårørende.
Det handler dette nummer om DPT om.
Det handler dette nummer om DPT om.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Dansk Paedagogisk Tidsskrift |
Vol/bind | 2015 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 2-6 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 0904-2393 |
Status | Udgivet - 10 dec. 2015 |
Begivenhed | Institutioner og familie : Intensiveret samarbejde eller forskydninger af ansvar - DPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup, København , Danmark Varighed: 11 feb. 2016 → 11 feb. 2016 |
Seminar
Seminar | Institutioner og familie |
---|---|
Lokation | DPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup |
Land/Område | Danmark |
By | København |
Periode | 11/02/16 → 11/02/16 |
Emneord
- daginstitutioner
- folkeskolen
- Tværprofessionalitet
- forældresamarbejde
- forældreinddragelse
- børneperspektiver