Kalder inklusionsdagsordenen på nye samarbejdsformer? tværprofessionelt samarbejde og den nye skole

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Bogens hovedområde skole- og fritidspædagogikken. Et områ-
de, hvor det tværprofessionelle samarbejde spiller en væ-
sentlig rolle. Det ligger i sagens natur, at tværprofessionelt
samarbejde omfatter flere faggrupper eller professioner. I
bogen sætter vi imidlertid fokus på pædagogens rolle i det
tværprofessionelle samarbejde med lærere og andre i den
nye skole. Dette kapitel hører under temaet Tværprofessionelt samarbejde og den nye skole.
OriginalsprogDansk
TitelPædagog i skole og fritid : perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen
RedaktørerDitte Tofteng, Tom Ritchie
Antal sider18
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagBillesøe og Baltzer
Publikationsdatoaug. 2014
Sider46-64
ISBN (Trykt)978-87-7842-340-5
StatusUdgivet - aug. 2014

Emneord

  • inklusion
  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater