Abstract
Bogens hovedområde skole- og fritidspædagogikken. Et områ-
de, hvor det tværprofessionelle samarbejde spiller en væ-
sentlig rolle. Det ligger i sagens natur, at tværprofessionelt
samarbejde omfatter flere faggrupper eller professioner. I
bogen sætter vi imidlertid fokus på pædagogens rolle i det
tværprofessionelle samarbejde med lærere og andre i den
nye skole. Dette kapitel hører under temaet Tværprofessionelt samarbejde og den nye skole.
de, hvor det tværprofessionelle samarbejde spiller en væ-
sentlig rolle. Det ligger i sagens natur, at tværprofessionelt
samarbejde omfatter flere faggrupper eller professioner. I
bogen sætter vi imidlertid fokus på pædagogens rolle i det
tværprofessionelle samarbejde med lærere og andre i den
nye skole. Dette kapitel hører under temaet Tværprofessionelt samarbejde og den nye skole.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Pædagog i skole og fritid : perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen |
| Redaktører | Ditte Tofteng, Tom Ritchie |
| Antal sider | 18 |
| Udgivelsessted | København |
| Forlag | Billesøe og Baltzer |
| Publikationsdato | aug. 2014 |
| Sider | 46-64 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-7842-340-5 |
| Status | Udgivet - aug. 2014 |
Emneord
- inklusion
- Skoler, fag og institutioner