Knowledge-Basing Teaching Professions and Professional Practice

Bidragets oversatte titel: Vidensbasering af pædagogiske professioner og professionel praksis

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

Abstract

Analyse af forskellige bud på, hvilke former for viden der kan vidensbasere pædagogiskeprofessioner
Bidragets oversatte titelVidensbasering af pædagogiske professioner og professionel praksis
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato21 aug. 2017
StatusUdgivet - 21 aug. 2017
BegivenhedECER 2017: Reforming Educations and the Imperative of Constant Change: Ambivalent Roles of Policy and Educational Research - Campus Carlsberg, København, Danmark
Varighed: 22 aug. 201725 aug. 2017

Konference

KonferenceECER 2017
LokationCampus Carlsberg
Land/OmrådeDanmark
ByKøbenhavn
Periode22/08/1725/08/17

Emneord

  • evidens
  • Undersøgelsesdesign, teori og metode
  • pædagogisk praksis
  • pædagoguddannelsen

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Vidensbasering af pædagogiske professioner og professionel praksis'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater