Abstract
I denne fjerde episode møder vi Lise Dissing Møller, lektor på Københavns Professionshøjskole læreuddannelse, og en af medudviklerne af Future Classroom Lab. Vi hører bl.a. om:
Hvorfor laboratoriet i sin grundform er særlig godt til at understøtte at læring
Hvad ‘fejlmodighed’ vil sige og hvorfor det skal spille stor en rolle for læring i FCL
Hvordan en fysisk fleksibel zoneopdeling af læringsrummet kan hjælpe til at strukturere en særlig lab-didaktik og
Hvad fremtidens skole og videregående uddannelser har til fælles - selvom om de der lærer her er forskellige steder i livet.
Hvorfor laboratoriet i sin grundform er særlig godt til at understøtte at læring
Hvad ‘fejlmodighed’ vil sige og hvorfor det skal spille stor en rolle for læring i FCL
Hvordan en fysisk fleksibel zoneopdeling af læringsrummet kan hjælpe til at strukturere en særlig lab-didaktik og
Hvad fremtidens skole og videregående uddannelser har til fælles - selvom om de der lærer her er forskellige steder i livet.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 15 apr. 2022 |
Udgivelsessted | Kbh. |
Publikationsmedier | Online |
Størrelse | 40 min. |
Status | Udgivet - 15 apr. 2022 |
Emneord
- Børn og unge
- Læring, pædagogik og undervisning
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Æstetik, design og medier
- Undersøgelsesdesign, teori og metode