Abstract
Ledere spiller en central rolle for den digitale forandring af skolen.
Men kompleksiteten af opgaver og beslutningsprocesser eksploderer i
disse år, hvilket gør lederens fokus og prioritering helt afgørende.
Artiklen tager afsæt i en kortlægning af forskning i ledelse af digital
forandring og dens relevans for danske ledere.
Men kompleksiteten af opgaver og beslutningsprocesser eksploderer i
disse år, hvilket gør lederens fokus og prioritering helt afgørende.
Artiklen tager afsæt i en kortlægning af forskning i ledelse af digital
forandring og dens relevans for danske ledere.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Ledelse i Morgen |
| Vol/bind | 24 |
| Udgave nummer | 1 |
| Sider (fra-til) | 16-18 |
| Antal sider | 3 |
| ISSN | 2446-1717 |
| Status | Udgivet - sep. 2020 |
Emneord
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation