Abstract
Dette kapitel handler om mål og styring i og af den pædagogiske praksis. Der er fokus på såvel hverdagens rutiner som de pædagogisk tilrettelagte aktiviteter og vi skal se på, hvordan disse i dag gøres til genstand for forskellige dokumentations- og evalueringspraksisser. Dette sker, fordi man særligt fra politisk hold er optaget af, hvad ’der virker’ i det pædagogiske arbejde.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Tæt på pædagogik : Grundfaglighed på pædagoguddannelsen |
| Redaktører | Noona Jensen, Henriette Jæger, Thea Bollerup-Jensen |
| Antal sider | 18 |
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Publikationsdato | 25 jun. 2020 |
| Sider | 373-390 |
| Kapitel | 19 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-412-7229-0 |
| Status | Udgivet - 25 jun. 2020 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- pædagogisk praksis
- evidens
- dokumentation
- evaluering