Nøglespiller eller ekstra hænder

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

Rollen som skolepædagog eller pædagog knyttet til skolen er stadig meget diffuse og endnu ikke tænkt systematisk. de kommende år med den Nye skolereform vil vise om pædagogen får en rolle som nøglespiller eller blot bliver et sæt ekstra hænder, mener artiklens forfattere, der I 2014 har undersøgt pædagogernes faglighed på skoler, der har eksperimenteret med en heldagsskolemodel.
OriginalsprogDansk
Artikelnummer6
TidsskriftVera
Vol/bind71
Udgave nummer71
Sider (fra-til)32-37
Antal sider6
ISSN1397-4157
StatusUdgivet - jun. 2015

Emneord

  • pædagogisk arbejde
  • skolepædagog
  • skole
  • heldagsskole
  • tværprofessionalitet
  • samarbejde
  • tværprofessionalitet i skolen
  • tværfagligt samarbejde

Citationsformater