Abstract
Dette kapitel handler om, hvordan de måder, pædagoger arrangerer
samværet med børn på, ikke kun bør forstås som lokale pædagogfaglige
prioriteringer. Med afsæt i en konkret case vises, hvordan pædagogers
handlinger også må forstås i lyset af en række eksterne rammesætninger,
sat af forældre, kommune og stat.
samværet med børn på, ikke kun bør forstås som lokale pædagogfaglige
prioriteringer. Med afsæt i en konkret case vises, hvordan pædagogers
handlinger også må forstås i lyset af en række eksterne rammesætninger,
sat af forældre, kommune og stat.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Tæt på pædagogik i dagtilbud |
| Redaktører | Christian Aabro, Julie Top-Nørgaard |
| Antal sider | 15 |
| Udgivelsessted | København |
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Publikationsdato | 26 jun. 2022 |
| Sider | 407-421 |
| Kapitel | 24 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-02-339413 |
| Status | Udgivet - 26 jun. 2022 |
Emneord
- pædagogisk praksis