Abstract
Bidraget har fokus på hvordan pædagoger kan bidrage til arbejdet med 45 min bevægelse og idræt pr dag i skolen efter reformen anno 2014. Der belyses forskningsresultater om sammenhænge mellem krop og læring samt forskningsundersøgelse om det gode tværprofessionelle samarbejde, koblet til arbejdet med krop og læring
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Pædagog i skole og fritid : Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen |
| Redaktører | Ditte Tofteng, Tom Ritchie |
| Antal sider | 17 |
| Udgivelsessted | Værløse |
| Forlag | Billesøe og Baltzer |
| Publikationsdato | 14 aug. 2014 |
| Sider | 135-152 |
| Artikelnummer | 8 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-7842-3405 |
| Status | Udgivet - 14 aug. 2014 |
Emneord
- social inklusion
- Tværprofessionelt samarbejde
- idrætspædagogik
- krop og læring