Abstract
Projektet havde fokus på hvordan lærerne greb opgaven an med at differentiere undervisningen an. Vi undersøgte de daglige praksisser og rutiner, og m underforståede forventninger enten kunne virke befordrende eller hæmmende i forhold til at sikre alle børn optimale betingelser for deltagelse, udvikling og læring i skolen
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 17 apr. 2018 |
Status | Udgivet - 17 apr. 2018 |
Begivenhed | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN: Tema: Nordisk kompetens för en inkluderande värld - Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2., Vasa, Finland Varighed: 7 maj 2018 → 9 maj 2018 https://nordisk18.com/2017/06/21/den-femtonde-nordiska-lararutbildningskonferensen/ |
Konference
Konference | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN |
---|---|
Lokation | Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2. |
Land/Område | Finland |
By | Vasa |
Periode | 07/05/18 → 09/05/18 |
Internetadresse |
Emneord
- inklusion