Steder har literacypotentiale: - for børn på vej ind i skriftsproget

Sara Stefansen Hannibal, Lene Storgaard Brok

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

    1374 Downloads (Pure)

    Abstract

    Steder er mange steder, og det handler om at få øje på stedet som grundlag for sproglig udfoldelse. Artiklen har fokus på indskolingen og giver ideer til en stedsbaseret literacypædagogik.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftViden om Literacy
    Vol/bind2022
    Udgave nummer32
    Sider (fra-til)95-101
    Antal sider7
    ISSN2246-6517
    StatusUdgivet - okt. 2022

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • literacy didaktik
    • Læsning
    • Uddannelse, professioner og erhverv
    • literacy didaktik
    • Læsning
    • Skoler, fag og institutioner
    • Literacy
    • Indskoling
    • Børn og unge
    • Literacy
    • Indskoling

    Citationsformater