Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritidsliv

Mathilde Sederberg, Andy Robert Højholdt

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    Abstract

    Dette bidrag handler om hvad tværprofessionelt (TP) samarbejde er, hvilke begrundelser der kan være for at anvende TP samarbejde samt hvordan man kan anvende TP samarbejde i undervisnings- og læringsorienterede aktiviteter
    OriginalsprogDansk
    TitelPædagog i skole og fritid : Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen
    RedaktørerDitte Tofteng, Tom Ritchie
    Antal sider17
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagBillesøe og Baltzer
    Publikationsdato14 aug. 2014
    Sider29-46
    Artikelnummer2
    ISBN (Trykt)978-87-7842-3405
    StatusUdgivet - 14 aug. 2014

    Emneord

    • social inklusion
    • Tværprofessionelt samarbejde
    • Inklusion

    Citationsformater