Understanding game-based literacy practices in a school context: Outline for a theoretical framework

Bidragets oversatte titel: Om at forstå spilbaserede literacy-praksisser i en skolekontekst: En teoretisk ramme

Lene Storgaard Brok, Jesper Bremholm

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

    Bidragets oversatte titelOm at forstå spilbaserede literacy-praksisser i en skolekontekst: En teoretisk ramme
    OriginalsprogEngelsk
    Publikationsdato2018
    StatusUdgivet - 2018
    BegivenhedARLE: SIG Technology and Literacy Education - Lesbos, Grækenland
    Varighed: 4 jul. 20188 jul. 2018
    http://www.arle.be/sigTale.html

    Konference

    KonferenceARLE
    LokationLesbos
    Land/OmrådeGrækenland
    Periode04/07/1808/07/18
    Internetadresse

    Emneord

    • Uddannelse, professioner og erhverv
    • Læring, pædagogik og undervisning
    • Skoler, fag og institutioner

    Citationsformater