Vi kaster med sprogbolde, og hvem griber dem?

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    Abstract

    Artiklen skaber opmærksomhed om, at det at udvikle gode literacy-praksisser for børn er en politisk opgave, samtidig med at den kræver, at vi kender til nyeste forskning på området og kan inspirere til pædagogiske praksisser , hvor børns sprogudvikling er i fokus
    OriginalsprogDansk
    TitelLiteracy og læringsmål : I dagtilbud og børnehaveklasse
    RedaktørerKirsten Friis, Dorte Østergren-Olsen
    Antal sider9
    UdgivelsesstedFrederikshavn
    ForlagDafolo
    Publikationsdato2016
    Sider27-35
    Artikelnummer3
    ISBN (Trykt)978-87-7160-175-6
    StatusUdgivet - 2016
    NavnLiteracy og læring i fokus

    Emneord

    • Børn og unge
    • Skoler, fag og institutioner

    Citationsformater