Abstract
I tilknytning til projektet Tidlig literacy − tidlig numeracy er der udviklet et samtalebaseret refleksionsredskab til indskolingsteamet: ”Vores literacymiljø”.
Formålet med redskabet er at invitere indskolingsteamet til at diskutere, reflektere over og udvikle det literacy- og numeracymiljø, der omgiver eleverne.
Redskabet kan fungere som inspiration til diskussioner og refleksioner, uden at der nødvendigvis er konsulenter til stede. Det vil sige, at redskabet har en generel udformning og derfor kan tages i brug af pædagoger, børnehaveklasseledere og lærere ved alle skoler.
Redskabet kan downloades gratis nedenfor:
Formålet med redskabet er at invitere indskolingsteamet til at diskutere, reflektere over og udvikle det literacy- og numeracymiljø, der omgiver eleverne.
Redskabet kan fungere som inspiration til diskussioner og refleksioner, uden at der nødvendigvis er konsulenter til stede. Det vil sige, at redskabet har en generel udformning og derfor kan tages i brug af pædagoger, børnehaveklasseledere og lærere ved alle skoler.
Redskabet kan downloades gratis nedenfor:
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2017 |
Status | Udgivet - 2017 |
Emneord
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation
- Skoler, fag og institutioner
- Børn og unge
- Uddannelse, professioner og erhverv