Vores literacymiljø: et redskab, der inviterer indskolingsteamet til at iagttage og samtale om det literacymiljø, I har skabt i jeres klasse

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionSpilFormidling

    Abstract

    I tilknytning til projektet Tidlig literacy − tidlig numeracy er der udviklet et samtalebaseret refleksionsredskab til indskolingsteamet: ”Vores literacymiljø”.

    Formålet med redskabet er at invitere indskolingsteamet til at diskutere, reflektere over og udvikle det literacy- og numeracymiljø, der omgiver eleverne.

    Redskabet kan fungere som inspiration til diskussioner og refleksioner, uden at der nødvendigvis er konsulenter til stede. Det vil sige, at redskabet har en generel udformning og derfor kan tages i brug af pædagoger, børnehaveklasseledere og lærere ved alle skoler.

    Redskabet kan downloades gratis nedenfor:
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2017
    StatusUdgivet - 2017

    Emneord

    • Ledelse, organisationsudvikling og innovation
    • Skoler, fag og institutioner
    • Børn og unge
    • Uddannelse, professioner og erhverv

    Citationsformater