"Vores literacymiljø": et samtalebaseret refleksionsredskab til indskolingsteamet

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

    Abstract

    "Vores Literacymiljø" er et samtalebaseret refleksionsredskab der har til formål at anspore indskolingsteamet på en skole til at diskutere og reflektere over det literacy og numeracymiljø, der omgiver eleverne, og derfra træffe beslutninger om, hvordan eget literacymiljø kan forbedres.
    OriginalsprogDansk
    Artikelnummer13
    TidsskriftViden om Literacy
    Udgave nummer22
    Sider (fra-til)90-97
    Antal sider7
    ISSN2245-2761
    StatusUdgivet - 8 sep. 2017

    Emneord

    • Skoler, fag og institutioner
    • Literacy
    • miljø
    • omgivelser og policy
    • teamsamarbejde
    • Børn og unge
    • læring
    • didaktik
    • Uddannelse, professioner og erhverv
    • læring
    • affordance
    • Læringsmiljø
    • Læring, pædagogik og undervisning
    • Didaktik
    • læring
    • numeracypædagogik
    • literacypædagogik

    Citationsformater