Project Details
Description
Projektet var en kvalitativ undersøgelse af læsevejlederfunktionen og af læsevejlederuddannelsen med udgangspunkt i en undersøgelse af læsevejledernes praksis på skolerne.
Med udgangspunkt i en undersøgelse af læsevejledernes praksis på fire skoler i Århus var hensigten at skabe et vidensgrundlag at justere ud fra både i forhold til praksisfeltet og i forhold til uddannelsen.
Målet var, at projektets konklusioner og anbefalinger dels kunne bidrage til de ønskede forandringer i praksisfeltet, dels kunne føre til justering af uddannelsen og pege på mulig supplering.
Med udgangspunkt i en undersøgelse af læsevejledernes praksis på fire skoler i Århus var hensigten at skabe et vidensgrundlag at justere ud fra både i forhold til praksisfeltet og i forhold til uddannelsen.
Målet var, at projektets konklusioner og anbefalinger dels kunne bidrage til de ønskede forandringer i praksisfeltet, dels kunne føre til justering af uddannelsen og pege på mulig supplering.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/11/09 → 04/03/11 |