Evaluering af Matematikindsats 2017

Project: Research

Project Details

Description

Projektets evaluering består af to dele: En procesevaluering og en effektevaluering.
Udgangspunktet for den kvalitative case-undersøgelse er en formålsbestemt stratificeret case-udvælgelse i et intensivt kontrastdesign.
I den kvantitative survey sættes fokus på at gennemføre en før- og eftermåling, hvor vi systematisk undersøger forandringer i lærernes praksis.
Den kvantitative effektevaluering i projektet er opbygget som et RCT-design, hvor vi på baggrund af indsamlet testdata kan foretage en systematisk vurdering af de opnåede effektstørrelser.
AcronymTMTM
StatusActive
Effective start/end date01/01/17 → …

Collaborative partners

  • Aarhus University (lead)
  • Matematikindsats 2017

    Basse, M. H. (Principle researcher), Harder, J. (Principle researcher), Overgaard, S. (Co-researcher), Beck Tonnesen, P. (Co-researcher), Malm, S. G. (Co-researcher), Færch, J. V. (Co-researcher), Schewitsch, P. S. (Co-researcher), Rasmussen, K. (Co-researcher), Kloppenborg, H. M. (Co-researcher), Mølgaard, D. S. (Principle researcher), Bruzelius, S. R. (Co-researcher), Iversen, C. A. (Co-researcher), Velling, K. A. (Principle researcher) & Schmidt, O. T. (Co-researcher)

    01/08/1730/06/19

    Project: Development project/ Innovation

    File