Review om tværprofessionalisme

    Project: Research

    Project Details

    Description

    Forskningsprogrammet ”Diversitet og Social Innovation” har som et af sine satsning- og
    fokusområder at undersøge og skabe viden om; hvordan professionelle kan samarbejde
    om at skabe inkluderende miljøer, således at alle børn, unge og voksne (herunder udsatte
    grupper i udsatte positioner) kan deltage i udviklende og lærerende aktiviteter 1.
    Formålet med delprojektet "Review om tværprofessionalisme” var i den forbindelse at
    skabe et overblik over eksisterende engelsksproget forskningslitteratur, der har tværprofessionalisme
    som centralt begreb.
    StatusFinished
    Effective start/end date01/05/1301/07/13

    Keywords

    • professional identity
    • Udspændthedsanalyser af litteratur og praksis

      Sauzet, S., 15 Jun 2021, Kvalitative undersøgelser i læreruddannelsens BA-projekt: Inspiration fra praksisnær skoleforskning. Møller, H., Jensen, M. E., Schrøder, V. & Søndergaard Gregersen, A. (eds.). Samfundslitteratur, p. 29-43 15 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyResearchpeer-review

    • Samarbejde på tværs om inklusion og lige muligheder

      Tofteng, D. M. B. (Principle researcher), Bladt, M. (Co-researcher), Madsen, L. (Co-researcher), Rasmussen, G. L. (Co-researcher), Sederberg, M. (Co-researcher), Ritchie, T. (Co-researcher), Sauzet, S. Ø. D. (Co-researcher), Jensen, C. R. (Co-researcher), Stæhr, M. (Co-researcher), Olesen, C. F. (Co-researcher) & Hamre, B. F. (Co-researcher)

      01/05/1301/03/17

      Project: Research

      File