Afsluttende rapport. Følgeforskning på projektet Tidlig naturfaglig nysgerrighed - indsats for børn i udsatte positioner (2021-2024)

Nanna Jordt Jørgensen, Birgitte Virenfeldt Damgaard, Katrina Busch Hasselstrøm, Mia Husted, Katrine Dahl Madsen, Edith Halse Steffensen

Research output: Book/Report/PhD thesisReportResearch

Abstract

Denne rapport sammenfatter resultater fra og refleksioner over Københavns
Professionshøjskoles følgeforskning på Københavns Kommunes projekt Tidlig naturfaglig nysgerrighed – indsats for børn i udsatte positioner. Følgeforskningen har været optaget af forholdet mellem natur- og sciencepædagogik og social inklusion, og på de udfordringer og muligheder, der knytter sig til dette forhold. Forskningen har rettet sit blik mod kulturelle forståelser af pædagogiske forhold, pædagogisk praksis og pædagogisk organisering i de deltagende institutioner.
Original languageDanish
PublisherKøbenhavns Professionshøjskole
Number of pages27
Publication statusPublished - Jun 2024

Keywords

  • learning, educational science and teaching

Cite this