Den Pædagogiske Refleksionsmodel som sammenhængskraft

Bettina Voergaard Poulsen, Camill Lucht, Stine Vibholm Persson, Mette Skriver, Gry Tange, Lise Kofoed, René Poulsen, Lise Lotte Grann, Bodil Pille, Elisabeth Sievers, Signe Stelling Risom, Sine Lehn Christiansen

Research output: Contribution to conference without a publisher/journalAbstractResearch

1956 Downloads (Pure)

Abstract

Den Pædagogiske Refleksions Model (PRM) illustrerer de vidensdimensioner, der indgår i en kvalificeret klinisk beslutning. I projektet 'Sammenhæng på TVÆRS i fremtidens sygeplejeuddannelse (PÅ TVÆRS)" indgår PRM som pædagogisk greb. Der undersøges om PRM skaber sammenhæng for studerendes læring i klinisk praksis på tværs af kliniske undervisningssteder i primær-og sekundær sektoren samt psykiatri.
Original languageDanish
Publication date2017
Publication statusPublished - 2017
EventTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet - Rigshospitalet
Duration: 4 Oct 20174 Oct 2017

Seminar

SeminarTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet
LocationRigshospitalet
Period04/10/1704/10/17

Cite this