Evaluering i et dobbelt didaktisk perspektiv – undervisningsinterventioner i læreruddannelsen i anden temaperiode: Samlet afrapportering af anden temaperiode i læreruddannelsesindsatsens professionelle læringsfællesskaber 2023-2024

Pernille Ulla Andersen, John Andersson, Mette Nicoline Rehhoff Auning , Harald Brandt, Frank Jensen, Henrik Levinsen, Birgitte Lund Nielsen, Lars Pedersen, Niels Anders Illemann Petersen, Jette Reuss Schmidt, Maiken Rahbek Thyssen, Anders Vestergaard Thomsen, Elzebeth Berg Wøhlk, Kia Wied

Research output: Book/Report/PhD thesisReportResearch

Abstract

Læreruddannelsens arbejde med NAFAs andet tema samles i en rapport, der viser de professionelle læringsfællesskabers (PLF) arbejde med undervisningsinterventioner.
Temarapporten markerer afslutningen på NAFAs anden temaperiode i 2023-2024 og giver et indblik i de skridt, de enkelte PLF’er hver især har taget i deres arbejde.
Temarapporten indledes med en nærmere introduktion til den fælles ramme for periodens tema, som går på tværs af NAFAs tre indsatser – Læreruddannelsesindsatsen, Skoleindsatsen og CESE-forskning. Herefter præsenterer de enkelte PLF-grupper i hver sin delrapport, hvordan de har grebet arbejdet med temaet an.
Original languageDanish
Place of PublicationKbh.
PublisherNaturfagsakademiet
Publication statusPublished - 2024

Keywords

  • learning, educational science and teaching

Cite this