Abstract
SYstematiseret KLassekammerathjælp (SYKL) er fagundervisning
centreret om makkerpar med fokus på samarbejde og kommunikation.
Denne rapport præsenterer resultater fra forsknings- og udviklingsprojektet
Inkluderende SYKL-praksis i dansk og matematik med fokus på
ressourcepersoners samarbejde, INKLU-SYKL (2022-2023), hvor vi har
undersøgt 19 4. klassers arbejde med at SYKL’e i Hillerød Kommune.
Projektet er støttet af A.P. Møller Fonden.
Rapporten beskriver dels gennemførelsen af projektaktiviteterne og dels
resultaterne af evalueringen og følgeforskningen.
centreret om makkerpar med fokus på samarbejde og kommunikation.
Denne rapport præsenterer resultater fra forsknings- og udviklingsprojektet
Inkluderende SYKL-praksis i dansk og matematik med fokus på
ressourcepersoners samarbejde, INKLU-SYKL (2022-2023), hvor vi har
undersøgt 19 4. klassers arbejde med at SYKL’e i Hillerød Kommune.
Projektet er støttet af A.P. Møller Fonden.
Rapporten beskriver dels gennemførelsen af projektaktiviteterne og dels
resultaterne af evalueringen og følgeforskningen.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Kbh. |
---|---|
Publisher | Københavns Professionshøjskole |
Number of pages | 28 |
Publication status | Published - Dec 2023 |