Kalder inklusionsdagsordenen på nye samarbejdsformer? tværprofessionelt samarbejde og den nye skole

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyEducation

Abstract

Bogens hovedområde skole- og fritidspædagogikken. Et områ-
de, hvor det tværprofessionelle samarbejde spiller en væ-
sentlig rolle. Det ligger i sagens natur, at tværprofessionelt
samarbejde omfatter flere faggrupper eller professioner. I
bogen sætter vi imidlertid fokus på pædagogens rolle i det
tværprofessionelle samarbejde med lærere og andre i den
nye skole. Dette kapitel hører under temaet Tværprofessionelt samarbejde og den nye skole.
Original languageDanish
Title of host publicationPædagog i skole og fritid : perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen
EditorsDitte Tofteng, Tom Ritchie
Number of pages18
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherBillesøe og Baltzer
Publication dateAug 2014
Pages46-64
ISBN (Print)978-87-7842-340-5
Publication statusPublished - Aug 2014

Keywords

  • inclusion
  • schools, courses and institutions

Cite this