Professionelle læringsfællesskaber: et casestudie i Lærernetværket for it i folkeskolen

Ole Christensen, Eva Dam Christensen, Karin Dyrendom, Søren Eefsen, Morten Eidorff Langballe, Dorthe Errebo-Hansen, Troels Gannerup Christensen, Rikke Schnedler Teglskov Kristensen, Sara Stefansen Hannibal, Tobias Heiberg Jørgensen, Martin Thun Klausen, Lise Møller, Hanne Schriver, Kirsten Søs Spahn

Research output: Book/Report/PhD thesisReportResearch

2355 Downloads (Pure)

Abstract

Lærernetværket er et landsdækkende netværk for it i Folkeskolen og blev etableret i 2014. Denne rapport er et resultat af arbejdet med et casestudie i Lærernetværket i foråret 2016. Fokus er rettet mod at belyse, hvorledes Lærernetværket kan udvikles til et professionelt læringsfælleskab, hvor lærere, CFU-konsulenter og undervisere fra Læreruddannelsen arbejder med professionsudvikling i relation til det it- og mediepædagogiske område.

Original languageDanish
Number of pages18
Publication statusPublished - 1 May 2016

Keywords

  • educational Technology

Cite this