Tid til pædagogisk og organisatorisk udvikling? Skemalagt og fri tid i skole og daginstitution

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyResearchpeer-review

Abstract

Dette kapitel handler om forholdet mellem tid, indflydelse og udvikling af pædagogisk praksis. Kapitlet har fokus på konflikter mellem tid og indflydelse, som de udspiller sig under bestemte former for udvikling af pædagogisk praksis, nemlig udviklingsprocesser, der inddrager medarbejdernes viden og tildeler medarbejderne tid til at tage del i udviklingsarbejdet.
Original languageDanish
Title of host publicationTid til velfærd? : Tidsorganisering i velfærdsprofessionerne
EditorsNana Vaaben, Mie Plotnikof
Number of pages24
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherHans Reitzels Forlag
Publication date22 Jan 2019
Pages139-163
Chapter7
ISBN (Print)978-87-412-7253-5
Publication statusPublished - 22 Jan 2019

Keywords

  • management, organizational development and innovation
  • learning, educational science and teaching
  • research designs, theory and method

Cite this